Logo AP

AkademiaPrzedsiębiorczości

Aktualności

Aktualności

Informujemy, że nabór Wniosków o dodatkowe wsparcie pomostowe dla Uczestników/Uczestniczek projektu „PATENT NA BIZNES”, będzie prowadzony od dnia 04 MAJA do dnia 06 MAJA 2022 roku.

Uczestnicy/Uczestniczki projektu, którzy chcą skorzystać z dodatkowego wsparcia finansowego mogą złożyć Wniosek o przyznanie dodatkowego wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 Regulaminu przyznawania środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego.

Wniosek o przyznanie dodatkowego wsparcia pomostowego wraz z następującymi załącznikami:

  • oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis(Załącznik nr 1 do Wniosku)
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (Załącznik nr 2 do Wniosku)
  • zestawienie planowanych wydatków z wyszczególnieniem wydatków przeznaczonych na składki na ubezpieczenie społeczne (Załącznik nr 3 do Wniosku).

Wnioski można złożyć osobiście lub przesyłką pocztową:

Biuro Projektu ul. Targowa 18/5, 25-520 Kielce, w godzinach 8.30 – 15.00.

Elektronicznie dokumenty można przesyłać w formie przesyłki opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, na adres patentnabiznes ap.org.pl

Wniosek o przyznanie dodatkowego wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami jeżeli jest składany w formie papierowej należy złożyć do biura projektu w zamkniętej kopercie opisanej według poniższego wzoru:

Dokumenty do pobrania:

WNIOSEK O DODATKOWE WSPARCIE POMOSTOWEPobierz .PDF
Pobierz .DOC
1) OŚWIADCZENIE O POMOCY DE MINIMISPobierz .PDF
Pobierz .DOC
2) FORMULARZ INFORMACJI O POMOCY DE MINIMISPobierz .PDF
Pobierz .DOC
3) ZESTAWIENIE PLANOWANYCH WYDATKÓWPobierz .PDF
Pobierz .DOC
WYKAZ IDENTYFIKATORÓW GMINPobierz .PDF

Akademia Przedsiębiorczości informuje, iż uczestnikom projektu pn. „KAM Kompleksowa Aktywizacja Osób Młodych” przysługuje:

  • zwrot kosztów dojazdu i/lub kosztów opieki nad osobą potrzebującą wsparcia w codziennym funkcjonowaniu,
  • stypendium szkoleniowe/stażowe,
  • ubezpieczenie NNW na czas trwania zajęć,
  • wymagane dla kursu badania lekarskie,
  • egzamin zewnętrzny po ukończonym szkoleniu,
  • materiały szkoleniowe,
  • poczęstunek w trakcie szkolenia.

W zakładce LISTY RANKINGOWE opublikowane zostały WSTĘPNE Listy rankingowe formularzy rekrutacyjnych (przed odwołaniami) złożonych przez Kobiety i Mężczyzn, na których zostały umieszczone wszystkie osoby ubiegające się o udział w projekcie „PIERWSZA FIRMA – dotacje dla osób młodych”.

Wszyscy Kandydaci/Kandydatki zostali poinformowani o wynikach oceny formularzy poprzez wiadomość wysłaną na wskazany adres mailowy.
Prosimy o zapoznanie się z jej treścią oraz pisemne potwierdzenie jej otrzymania

WSTĘPNE WYNIKI OCENY FORMULARZY REKRUTACYJNYCH:
Listy rankingowe KOBIETPobierz
Listy rankingowe MĘŻCZYZNPobierz

Informujemy, iż z dniem 14.04.2022 r. dokonano zmiany zapisów w „Regulaminie przyznawania środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego”, w Standardach oceny biznesplanów (załącznik 2 do regulaminu) oraz w Karcie oceny merytorycznej biznesplanu (załącznik 4 do regulaminu)

ZMIANA DOTYCZY:
Kategoria: POTENCJAŁ WNIOSKODAWCY -minimum 9 pkt. /15 (w przypadku, gdy składający biznesplan zatrudnia pracownika) lub minimum 6 pkt. /15 (w przypadku, gdy składający biznesplan nie zatrudnia pracownika).

Nowe wersje dokumentów są dostępne w zakładce „Dokumenty rekrutacyjne”.

Wszyscy Uczestnicy/Uczestniczki projektu powinni zapoznać się z wprowadzonymi zapisami.

Na podstawie §7 pkt 3 Regulaminu Rekrutacji wydłużamy termin składania dokumentów rekrutacyjnych do dnia 14 kwietnia 2022 r (czwartek) do godz. 16.00. Termin zakończenia naboru może zostać zmieniony (w tym skrócony).

Szczegółowe informacje na stronie www.rig.org.pl oraz w zakładce https://ap.org.pl/projekty/pierwsza-firma/

Aktualność z dnia: 28 marca 2022

Awaria prądu w biurze w Starachowicach / kontakt

Ze względu na awarię prądu w naszym biurze w Starachowicach nie działają telefony stacjonarne/fax (41 275 00 58, 41 275 19 05). Prosimy o kontakt na numer telefonu: +48 501 493 940.

Informujemy, że nabór biznesplanów dla Uczestników/Uczestniczek projektu „CZAS NA WŁASNY BIZNES” będzie prowadzony od dnia 30.03.2022 r. do dnia 29.04.2022 roku, odrębnie dla każdej grupy szkoleniowej tj.:

I grupa szkoleniowa składa biznesplany w terminie: 30.03-01.04.2022 r. (środa – piątek)

II grupa szkoleniowa składa biznesplany w terminie: 05-08.04.2022 r. (wtorek-piątek)

III grupa szkoleniowa składa biznesplany w terminie:11-15.04.2022 r. (poniedziałek-piątek)

IV grupa szkoleniowa składa biznesplany w terminie: 21-22.04.2022 r. (czwartek-piątek)

V grupa szkoleniowa składa biznesplany w terminie: 25-29.04.2022 r. (wtorek-piątek).

Dokumenty, które wpłyną do Biura Projektu przed lub po terminie określonym
w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

Uczestnicy/Uczestniczki projektu są zobowiązani do złożenia biznesplanu na obowiązującym druku wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w Regulaminie przyznawania środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego ujętymi w §3 Procedura składania biznesplanów.

Biznesplany można złożyć osobiście w Biurze Projektu „CZAS NA WŁASNY BIZNES” w Kielcach, ul. Targowa 18, parter, pokój nr 5 (grupy szkoleniowe Kielce) lub ul. Zgodna 2 pok. 4 (grupa szkoleniowa Starachowice) w godz. 8.30-14.30. Biznesplany wysłane pocztą muszą wpłynąć do biura w terminach podanych dla danej grupy szkoleniowej.

  1. Biznesplan należy złożyć w formie wydruku w dwóch egzemplarzach oraz jedną wersję elektroniczną PDF (bez wersji WORD) w spakowanym pliku zabezpieczonym hasłem, które będzie przesłane w innym e-mailu (czasnawlasnybiznes@ap.org.pl).
  2. Każdy wydrukowany egzemplarz biznesplanu powinien być umieszczony w plastikowym skoroszycie z przezroczystą przednią okładką z możliwością wpięcia do segregatora (dziurki na grzbiecie skoroszytu). Proszę nie wkładać wydruków w foliowe koszulki lub teczki, tylko przedziurkować kartki biznesplanów i wpiąć je do dwóch skoroszytów.
  3. Pierwsza strona biznesplanu z obowiązkowymi logotypami musi być wydrukowana w kolorze, pozostałe strony można wydrukować w wersji czarno-białej. Biznesplany można drukować jednostronnie lub dwustronnie. Niedopuszczalna jest ingerencja w treść wzoru biznesplanu oraz załączników, usuwanie zapisów, logotypów, złożenie nieaktualnych wersji dokumentów.
  4. Biznesplany wraz z załącznikami powinny być wypełnione czytelnie w języku polskim (wskazane wypełnianie komputerowe lub drukowanymi literami. Przed złożeniem biznesplan należy czytelnie własnoręcznie podpisać, w miejscach przeznaczonych do podpisu i spiąć trwale wraz z załącznikami.
  5. Pola, które danego Uczestnika projektu nie dotyczą należy uzupełnić formułą „nie dotyczy”. Pozostawienie jakiejkolwiek pozycji w biznesplanie niewypełnionej stanowi błąd formalny.
  6. Uczestnik projektu może załączyć inne dokumenty, które są istotne z punktu widzenia ocenianego biznesplanu, np. umowy przedwstępne, umowy o współpracy, kserokopie uprawnień.
  7. Załączniki składane do Biznesplanu w formie kserokopii powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Uczestnika projektu. Prawidłowo potwierdzona za zgodność kopia zawiera czytelny podpis Uczestnika Projektu z klauzulą „potwierdzam za zgodność z oryginałem” na każdej stronie lub „potwierdzam za zgodność z oryginałem od strony … do strony …” na pierwszej stronie dokumentu wielostronicowego.
  8. Załączniki muszą zostać złożone takie same do każdego egzemplarza Biznesplanu i wpięte na koniec Biznesplanu.
  9. Podczas tworzenia listy rankingowej biznesplanów zostaną użyte Indywidualne Numery Identyfikacyjne, nadane podczas przyjmowania formularzy rekrutacyjnych.
  10. Wyniki pierwszej oceny biznesplanów zostaną  opublikowane w maju 2022 r. na stronie www.ap.org.pl w zakładce „CZAS NA WŁASNY BIZNES” -> Listy rankingowe.

Biznesplany w wersji papierowej (2 szt. + 1 egz. PDF. wysłany mailem) należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie opisanej według poniższego wzoru:

Informujemy, iż w dniu 21 marca 2022 roku rozpoczynamy nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu „PIERWSZA FIRMA – dotacje dla osób młodych.”

Osobiście dokumenty można składać w: Biurze Projektu
„PIERWSZA FIRMA – DOTACJE DLA OSÓB MŁODYCH”
w Starachowicach ul. Zgodna 2, pokój nr 6  27-200 Starachowice, w  godzinach 8:00 -16:00

w Biurze Partnera : Akademii Przedsiębiorczości w Kielcach
ul. Targowa 18, parter, pokój nr 5, 25-200 Kielce.

Dokumenty przyjmowane są  w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.30–15.30.

Przyjmowanie dokumentów rekrutacyjnych od Kandydatów/Kandydatek będzie realizowane w okresie: 21.03.2022r. – 07.04.2022 r.

(Termin zakończenia naboru może zostać zmieniony (w tym skrócony) zgodnie z zasadami opisanymi w § 7 niniejszego Regulaminu.)

Przypominamy, iż zgodnie z zapisami Regulaminu rekrutacji nie ma konieczności składania dokumentów rekrutacyjnych osobiście, mogą one zostać przesłane za pośrednictwem operatora pocztowego, firm kurierskich lub elektronicznie w formie przesyłki opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Dokumenty rekrutacyjne za pośrednictwem operatora pocztowego oraz firm kurierskich proszę przesyłać na adres Biura Projektu „Pierwsza Firma – dotacje dla osób młodych” ul. Zgodna 2, pokój nr 6, 27-200 Starachowice.

W związku z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r., Poz. 491 w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii związanej z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 Akademia Przedsiębiorczości Sp. z o.o. jest zobowiązana do podjęcia działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem rozpowszechniania się COVID-19.

Skip to content