Pobierz formularz zgłoszeniowy
Opiekun szkolenia:
Obrazek użytkownika joanna.koczubiej
Joanna Koczubiej

41 275 19 05
1 250.00PLN

Zawarte w cenie:

16 h dydaktycznych szkolenia , materiały szkoleniowe, zaświadczenie zgodne ze wzorem MEN, zakwaterowanie w pokojach 2-os. w hotelu /ośrodku o standardzie 3***. wyżywienie, obsługa i opieka organizatora. Możliwość rezerwacji dodatkowego noclegu lub pokoju 1-os. za dopłatą oraz wliczenia kosztu dojazdu w cenę szkolenia

CENTRA AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ – WSPÓŁPRACA, NOWE WYZWANIA, NOWE KIERUNKI DZIAŁANIA W ASPEKCIE ZMIAN NA RYNKU PRACY

Termin szkolenia: od 2018-05-17 do 2018-05-18
Termin zapisów: 2018-05-07
TORUŃ

Współczesny rynek pracy (w oparciu o najnowsze wynik badań z 2017 roku)

  1. Rynek pracownika i jego cechy.
  2. Rynek pracy w opinii pracodawcy.
  3. Rynek pracy w opinii pracownika.
  4. Trendy na współczesnym rynku pracy (czas pracy, wynagrodzenia, problemy pracodawców, polityka rekrutacyjna).

Klienci indywidualni CAZ w warunkach rynku pracownika – 4 godz. dyd.

  1. Klienci indywidualni CAZ i ich charakterystyka.
  2. Postawy i style zachowań klientów indywidualnych.
  3. Praca z klientem indywidualnym w kontekście jego postawy i zachowań.
  4. Priorytety w pracy z klientem indywidualnym.
  5. Bariery w wejściu klientów indywidualnych na rynek pracy.

Nowe zasady współpracy z klientem indywidualnym CAZ w warunkach rynku pracownika – 4 godz. dyd.

  1. Specyfika pracy z klientem indywidualnym.
  2. Metody pracy z klientem indywidualnym (rozmowa doradcza, diagnozowanie sytuacji klienta – elementy diagnozy zawodowej).
  3. Opracowanie i realizacja IPD z klientem indywidualnym (zasady ustalania, określanie celów i rodzajów działań, monitorowanie i modyfikacja IPD).
  4. Narzędzia pracy doradcy klienta we współpracy z klientem indywidualnym CAZ

Współpraca z pracodawcą jako klientem instytucjonalnym CAZ w warunkach rynku pracownika – 4 godz. dyd.

  1. Źródła informacji o pracodawcach.
  2. Jacy są dzisiaj pracodawcy i czego oczekują?
  3. Proces nawiązywania i utrzymywania kontaktów z pracodawcami.
  4. Zasady budowania relacji z pracodawcami i utrzymywanie dobrego wizerunku PUP.
  5. Sprawna i efektywna realizacja ofert pracy jako element pozyskiwania pracodawców do współpracy.
  6. Bariery we współpracy z pracodawcami.

Prowadzący:

Jolanta Kulińska z wykształcenia pedagog i doradca zawodowy, wieloletni pracownik publicznych służb zatrudnienia (20 lat doświadczenia zawodowego w urzędzie pracy: jako doradca zawodowy – 3 lata oraz jako kierownik Działu Pośrednictwai Poradnictwa Zawodowego – 17 lat), trener. Członek Stowarzyszenia Doradców Szkolnych i Zawodowych. Wcześniej, w latach 1983-1991 praca w Ośrodku Badań i Analiz Społecznych przy KWB w Bełchatowie, na stanowisku pedagog pracy. Trener rekomendowany przez MPiPS – wpis w bazie kadry trenerskiej przygotowanej do prowadzenia zajęć w ramach szkoleń modułowych dla pracowników instytucji rynku pracy.

Cel szkolenia:

Nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności w zakresie realizacji nowych zadań CAZ wynikających ze zmian na rynku pracy

Adresaci szkolenia:

Pracownicy Powiatowych Urzędów Pracy: doradcy klienta oraz wszyscy zainteresowani tematyką


Akademia Przedsiębiorczości | Strona główna | Polityka Prywatności | Stronę napędza Drupal
FacebookTab